www.eptanisatv.gr
Image default

Ανατροπή στην Κίνηση των Πλοίων: Προβληματισμός για την Πτώση των Επιβατών στη Ζάκυνθο

Καταρρακτώδης πτώση της κίνησης στην ακτοπλοΐα της Ζακύνθου

Ενθαρρυντικές αρχές και ανησυχίες για τη συνέχεια

Ο Μάιος ξεκίνησε με ιδιαίτερα ενθαρρυντικούς οιωνούς για τη θαλάσια σύνδεση της Ζακύνθου, υποδεικνύοντας ότι η τουριστική σεζόν θα μπορούσε να χαρακτηρίζεται από υψηλή κινητικότητα και αυξημένες ροές επισκεπτών. Οι πρώτες ημέρες του μήνα παρουσίασαν σημαντική κίνηση στο λιμάνι, με επιβάτες, τόσο τουρίστες όσο και ντόπιους, να εκμεταλλεύονται την ακτοπλοϊκή σύνδεση, γεγονός που ενίσχυσε τις προσδοκίες για μια δυναμική περίοδο για τον τουρισμό.

Δυστυχώς, αυτή η θετική εικόνα δεν είχε διάρκεια. Από τα μέσα Μαΐου και μετά, παρατηρήθηκε αισθητή κάμψη στην κίνηση των πλοίων, κάτι που προκάλεσε έντονο προβληματισμό στους επαγγελματίες του τουρισμού καθώς και στους φορείς του νησιού. Η πτώση αυτή είναι ανησυχητική, καθώς οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν εγκαίρως μπορεί να διαδραματίσουν καταλυτικό ρόλο στη βελτίωση των υποδομών και στην ενίσχυση της ακτοπλοϊκής δραστηριότητας, η οποία αποτελεί πυλώνα για την τουριστική ανάπτυξη.

Δηλώσεις του Υπεύθυνου Levante Ferries για την πτώση της κινητικότητας

Ο κ. Γιάννης Πυλαρινός, Υπεύθυνος Levante Ferries στη Ζάκυνθο, εξέφρασε τη δυσφορία του σχετικά με την πτώση της κίνησης, λέγοντας: «Μέχρι τα μέσα Μαΐου τα πράγματα ήταν καλά. Τώρα παρατηρούμε μια αισθητή πτώση. Ο στόχος είναι να ξαναζωντανέψει η κινητικότητα από την αρχή του μήνα, αλλά τις τελευταίες 10 ημέρες έχει υπάρξει σημαντική πτώση. Η σταθερότητα λείπει και είναι δύσκολο να προβλέψουμε την πορεία του καλοκαιριού». Οι ανησυχίες του κ. Πυλαρινού αντικατοπτρίζουν την αβεβαιότητα που επικρατεί στον τομέα του τουρισμού.

Πληροφορίες για τον στόλο των πλοίων

Σύμφωνα με τον κ. Πυλαρινό, η Levante Ferries διαθέτει αυτή τη στιγμή δύο πλοία, το Fioro και το Mare, που πραγματοποιούν τα δρομολόγια στη Ζάκυνθο. Επιπλέον, το Smyrna εκτελεί δρομολόγια μέχρι τις 15 Ιουνίου, αλλά θα αποχωρήσει για περίπου 20 ημέρες και στη συνέχεια θα επανέλθει. Προβλέπεται επίσης η άφιξη ενός νέου πλοίου, του CONTESSA, στη Ζάκυνθο σε περίπου ένα χρόνο, ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα με τα υπόλοιπα νησιά του Ιουνίου.

Προβλήματα και προοπτικές για το λιμάνι

Ο κ. Πυλαρινός αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το λιμάνι της Ζακύνθου, δηλώνοντας: «Το λιμάνι είναι ένα ζήτημα που πρέπει να διορθωθεί. Υπάρχουν προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά παρατηρούμε καθυστέρηση στην είσοδο του Smyrna στο λιμάνι. Σκοπός μας είναι να εξυπηρετούμε καλύτερα τους επιβάτες, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα αργήσουμε λίγο περισσότερο». Η κακή διαχείριση και οι δυσκολίες εκφόρτωσης των οχημάτων έχουν επισημανθεί ως μόνιμα προβλήματα που απαιτούν προσοχή και υπομονή από πλευράς των επιβατών.

Πέρα από αυτά, ο κ. Πυλαρινός τόνισε τη σημασία της καλής επικοινωνίας με τον Βουλευτή Ζακύνθου, Δ. Ακτύπη, σχετικά με τα έργα που θα πραγματοποιηθούν στο λιμάνι. Δεν υπάρχει, ωστόσο, σαφής χρονοδιάγραμμα για την έναρξη των έργων, κάτι που προκαλεί ανησυχία για την πορεία της τουριστικής κίνησης φέτος το καλοκαίρι.

Η μεγάλη πρόκληση είναι ότι τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι εργασίες στο κεντρικό λιμάνι, δεν μπορεί να εξυπηρετεί τα μεγάλα πλοία το λιμάνι στον Άγιο Νικόλαο, καθιστώντας την κατάσταση ακόμη πιο ενοχλητική για τους επαγγελματίες του τουρισμού και τους κατοίκους του νησιού.

Ο Λόγος του Γιάννη Πυλαρινό αναδεικνύει ελπίδες και προοπτικές για το μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού στη Ζάκυνθο, αλλά και τις δυσκολίες που παραμένουν σε ένα κρίσιμο τομέα για την οικονομία του νησιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σημαντικές επαφές του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων με κυβερνητικά στελέχη στην Αθήνα για θέματα πολιτιστικού ενδιαφέροντος και εργασιακά ζητήματα

Oμάδα Σύνταξης Β

Κέρκυρα: Στο Π.Σ το θέμα των σχολικών μεταφορών

admin

Στρατηγική Επίσκεψη της Σ. Ζαχαράκη στην Κωνσταντινούπολη

user 3