www.eptanisatv.gr
Image default

Στρατηγική Συνεργασία με την Sundor: Προώθηση της Τουριστικής Ανάπτυξης της Κεφαλονιάς

Συνεργασία και ανάπτυξη τουριστικών σχέσεων στην Κεφαλονιά

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνολικής ανάπτυξης του τοπικού τουρισμού, με στόχο την ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων και την είσοδο σε νέες αγορές, πραγματοποιήθηκε σημαντική επίσκεψη στο Αργοστόλι από κορυφαία στελέχη της αεροπορικής εταιρείας Sundor.

Η Σundor, θυγατρική της EL AL από το Ισραήλ, είναι γνωστή για τη δραστηριότητά της στους μεσογειακούς προορισμούς. Στις 22 Μαΐου 2025, στο Δημαρχείο του Αργοστολίου, ολοκληρώθηκε ένα παραγωγικό τετραήμερο ταξίδι κατά το οποίο τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος την Κεφαλονιά και τις δυνατότητές της.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι του Δήμου Αργοστολίου, όπως ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Νίκος Κουρκουμέλης, η κα Μαρίνα Βεργωτή, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής, καθώς και ο κ. Σταύρος Κορκός – Κουρής, προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού. Επιπλέον, συμμετείχε η κα Ελένη Λουκέρη από τον Δήμο Ληξουρίου, ο κ. Γεράσιμος Τιμοθεάτος, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, και ο κ. Γιώργος Γεροντάκης, μέλος της τουριστικής επιτροπής και εκπρόσωπος της EL AL στην Κεφαλονιά.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι συμμετέχοντες καλωσόρισαν τον διευθύνοντα σύμβουλο της Sundor, κ. Gal Gershon, την κα Maya Ashkenazi, διευθύντρια marketing, και τον κ. Agai Michael, Area Manager, Ground Operation International div. της EL AL, καθώς και τέσσερις influencers που τους συνόδευαν. Ο κ. Gershon εξέφρασε την ικανοποίησή του που επισκέπτεται την Κεφαλονιά, αποκαλώντας την «ένα πραγματικό κρυμμένο διαμάντι». Υπογράμμισε πως η απόφαση της Sundor να επιλέξει την Κεφαλονιά προήλθε από μια προηγούμενη συνάντηση με την Fraport και την εξαιρετική προβολή του προορισμού μέσω του επίσημου λογαριασμού στο Instagram, ο οποίος προβάλλει το νησί με περιεχόμενο υψηλών προδιαγραφών.

Η Sundor προγραμματίζει πτήσεις από το Τελ Αβίβ προς Κεφαλονιά από το καλοκαίρι του 2024, με αρχική συχνότητα δύο πτήσεων την εβδομάδα. Εφέτος, λόγω της αυξημένης ζήτησης, οι πτήσεις έχουν φτάσει τις τρεις φορές εβδομαδιαίως από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο, επισημαίνοντας την ικανοποίηση της αεροπορικής εταιρείας για την ανάπτυξη της συνεργασίας.

Τα στελέχη της Sundor, όπως και οι influencers, είχαν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν την Κεφαλονιά, με ξενάγηση από τοπικούς φορείς, όπως η τουριστική επιτροπή και η Ένωση Ξενοδόχων, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο και άλλες τοπικές επιχειρήσεις.

Η επίσκεψη αυτή έχει ως κύριο σκοπό τη στρατηγική προώθηση του νησιού, ενισχύοντας το ενδιαφέρον και τη ζήτηση για την Κεφαλονιά στην αγορά του Ισραήλ.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού
Νικόλαος Κουρκουμέλης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΚΚΕ: Στηρίζουμε την Παγκόσμια Μέρα Νερού με στόχο την υπεράσπιση των κοινών αγαθών και την αποτροπή της εμπορευματοποίησης της διαχείρισης του νερού

user 3

Το μυστήριο πίσω από το προσωπικό δώρο του Πούτιν στον Τραμπ: Το πορτραίτο που συγκλονίζει

user 3

Καβαλάρηδες της Κεφαλονιάς Μια Κοινωνία Δυοτροπίας και Παράδοσης

user 3